Kommer snart… Skønt kontor på 1. sal i vores byhus – med egen sydvendt altan!

Dette kontor hedder i daglig tale “penthouse” er som skabt til arkitekter, konsulenter eller andre, der sætter pris på skønne omgivelser. Med adgang direkte fra Jernbanegade, kan du og dine kolleger få en fantastisk base i dette skønne bykontor på 1. sal. Her er højt til loftet, enkelte skråvægge, råhvide vægge samt flot trægulv – og som ekstra bonus: Jeres helt egen altan, hvor pauserne kan nydes.

Lokalet har gennem årene været indrettet på mange måder, herunder med tre arbejdspladser og et mødebord. Den nuværende lejer, en advokat, har indrettet lokalet med en arbejdsplads og et mødebord.

Fra kontoret er der nem adgang til to mødelokaler i kælderen, et videostudie samt et podcaststudie, som også kan bruges som “telefonboks”.  Derudover er der få skridt til bygningen “Business Hub”, hvor vi har vores kursuslokale. I Hovedbygningen er der endnu et mødelokale, Lounge og Café. I Loungen kan du og dine kollegaer spise frokost sammen med de øvrige virksomheder i BusinessHouse.

Lokalernummer
29

Pris

9.450 kr.

Kontorareal

22 m2 + 6 kvm. altan

Fællesareal

500+ kvm

Plads

3
Plantegning

Ingen plantegninger tilgængelige.

Ikke bare et kontor...

Et værdifuldt fællesskab

Når du flytter ind i BusinessHouse, bliver du - og din virksomhed - en del af noget større. Du vil møde andre selvstændige - og deres medarbejdere - fra mindre virksomheder. Vi arbejder i hyggelige rammer, hvor der er fokus på trivsel og ordentlighed.

Du får et større netværk

  • Til frokosten og ved kaffemaskinen.
  • Til netværksmøderne, hvor vi også inviterer vores venner af huset.
  • Til de faglige events, herunder workshops og foredrag.
  • Til de sociale events, så som fredagsbarer, julefest, påskefest, nytårskur m.v.

Du får adgang til over 500 kvm. fællesarealer 

  • Café, hvor du kan mødes med dine gæster.
  • Lounge, hvor frokosten kan nydes med dine kollegaer.
  • Tre mødelokaler, hvor du kan mødes med dine samarbejdspartnere.
  • Et kursuslokale og to podcaststudier, hvor du kan dele din viden.
  • Hyggelig have og baggård, hvor pauserne kan nydes. 
  • Maker Lab, hvor du f.eks. kan eksperimentere med materialer.

Og ...

  • Espressokaffe, te og kakao - med frisk økologisk mælk.
  • Printer, scanner og andre kontormaskiner.
  • Daglig rengøring på dit kontor og fællesarealer.
  • Virksomhedsadresse i BusinessHouse.
  • Flat-fee husleje incl. forbrug af vand, varme, el og internet.
  • Mulighed for leje af privat parkeringsplads ved BusinessHouse.
Vi deler viden til workshops og foredrag i BusinessHouse<br>
Vi deler viden til workshops og foredrag i BusinessHouse
Vi gør hverdagen til en fest.
Hverdagen bliver bare lidt mere festlig med bobler... 
Når vejret er godt, spiser vi i haven - og tænder grillen...
Når vejret er godt, spiser vi i haven - og tænder grillen...

Book en fremvisning

af lokalenummer: 29

Som en af de førende virksomheder i Norden inden for Job Transition Management stiller vi krav til at vores medarbejdere og kandidater har gode arbejdsforhold.

Med vores lokaler i BusinessHouse i Roskilde har vi siden 2001 haft en god base, hvorfra der skabes gode resultater for vores kandidater.

Kim Højland

Servicemanager, AS3 Transition

Som en af de førende virksomheder i Norden inden for Job Transition Management stiller vi krav til at vores medarbejdere og kandidater har gode arbejdsforhold.

Med vores lokaler i BusinessHouse i Roskilde har vi siden 2001 haft en god base, hvorfra der skabes gode resultater for vores kandidater.

Servicemanager, AS3 Transition

Kim Højland

Som en af de førende virksomheder i Norden inden for Job Transition Management stiller vi krav til at vores medarbejdere og kandidater har gode arbejdsforhold.

Med vores lokaler i BusinessHouse i Roskilde har vi siden 2001 haft en god base, hvorfra der skabes gode resultater for vores kandidater.

Servicemanager, AS3 Transition

Kim Højland

Ofte stillede spørgsmål

Ja, når du har en godkendt lejeaftale, kan du i CVR-registret registrere din virksomheds adresse i BusinessHouse. 

Ja og nej. Du kan frit bruge mødelokalerne, når de er ledige på dagen. Ønsker du at reservere et mødelokale til f.eks. et kundemøde afregnes du for dette. Du har dog altid otte timers gratis brug af mødelokalerne om måneden.

Ja. Der er mulighed for at enten leje en fast privat parkeringsplads eller leje parkeringspladser på dagsbasis. Det sidste er smart, hvis du f.eks. tit får gæster eller har projektansatte.

Ja. Du kan vælge om du vil leje møbler af os eller medbringe dine egne møbler.