Et møderum til brainstorming, idégenerering, konceptudvikling, design thinking, hackathon eller “blot” en innovationsworkshop…
Er du på udkig efter et møderum i Roskilde, hvor du og dine kollegaer skal tænke “ud af boksen”? idéRummet er løsningen!
De friske farver i idéRummet medvirker til at slippe kreativiteten løs – og med 20 glastavler er der god plads til at notere de nye idéer, som f.eks. en brainstorming kan give jer.
I idéRummet er der otte stole om mødebordet – og det samme antal, når bordene er ændret til et langbord.
Skal kollegaerne fra udlandet også være med, kan I benytte konferencesystemet fra Logitech. Derudover er der en flip-over med tilbehør, en 65″ skærm med HDMI samt WIFI i idéRummet.
Du kan nemt booke idéRummet. Du skal blot oprette en brugerkonto i vores bookingsystem, hvorefter du får adgang til mødelokalets kalender. I kalenderen kan du se ledige tidspunkter – og dermed reservere dit ønskede tidsrum til dit møde.
Du kan leje idéRummet på timebasis, et dagsmøde eller halvdagsmøde.
Vores hjælp til f.eks. at ændre bordopstilling eller rydde op, kan tilkøbs for 195 kr. pr. påbegyndt time.
Espressokaffe, te og kakao er inkluderet i lejeprisen. Det er høflig selvbetjening i køkkenet ved idéRummet, hvor du desuden kan tilkøbe sodavand. I Caféen, som er i Hovedbygningen, kan I desuden tilkøbe lidt sødt til mødet.
Er I otte personer til et dagsmøde, kan vi tilbyde forplejning til hele dagen. Vi sørger for at anrette morgenmad, frokost og eftermiddagskage – og rydder desuden op efter jeres møde.
Du er velkommen til at medbringe frugt, sandwich og tilsvarende fødevarer, der ikke kræver tilberedning. I køkkenet er der tallerkner, bestik, fade, skåle, du kan bruge for at anrette det hele.
Fra Roskilde station og busterminalen er der fem minutters gang til BusinessHouse.
Der er over 500 offentlige parkeringspladser tæt ved BusinessHouse.
Du har derudover mulighed for at leje en eller flere af vores private parkeringspladser, så du kan parkere lige ved døren til BusinessHouse.
Her kan læse mere om parkeringsforholdene ved BusinessHouse.
Du skal have et CVR-nummer for at blive oprettet i vores bookingsystem.
Det tidsrum du reserverer, skal indeholde tid til klargøring og oprydning. Når dit møde er slut, bedes du lufte ud, aftørre overfladerne, rydde op efter dig og dine mødedeltagere og sætte møblerne på plads. Hvis du ikke har tid til oprydningen, hjælper vi gerne. Det koster 195 kr. pr. påbegyndte halve time.
Brugerkonto
Hvis du ikke længere ønsker adgang til bookingsystemet kan du bede os om at slette din brugerkonto.
Afbudsbetingelser
Du kan gratis annullere din reservation indtil 14 dage før det planlagte starttidspunkt via bookingsystemet.
Ved annullering mellem 14 og fem dage før starttidspunktet opkræves 50 % af prisen.
Annullerer du mindre end fem dage før starttidspunktet, eller ved udeblivelse, opkræves fuld pris.
Betalingsbetingelser
Fem dage før dit møde, får du tilsendt en faktura for leje af idéRummet og eventuel forplejning. Den sendes til det CVR-nummer og den mail-adresse du har oplyst ved bookingen.
Skal fakturaen sendes til en anden modtager, skal du senest 14 dage før mødet orientere os på info@businesshouse.dk med angivelse af mødedag og tidspunkt.
Mod forudgående aftale kan du betale for leje af idéRummet og forplejning på dagen med Mobilepay. Det koster et gebyr på 1 % af fakturaens fulde beløb incl. moms. Det er også muligt at betale via VISA eller Mastecard. Det koster et gebyr på 2 % af fakturaens fulde beløb incl. moms.
Måtte dit møde trække ud eller måtte du få behov for ekstra forplejning kort før dit møde, vil dette blive afregnet umiddelbart efter dit møde.
Alle priser er oplyst i DKK og excl. moms. Leje af parkeringspladser er dog momsfritaget.