Mødelokale i Roskilde centrum – oplagt til bestyrelsesmøder, strategimøder eller mindre foredrag og workshops. Konferencesystemet i mødelokalet gør det nemt at holde hybridmøder.
Skal du samle bestyrelsen eller dine samarbejdspartnere fra hele landet, er Roskilde ofte en attraktiv lokation, da det er nemt at komme til byen i bil og med offentlig transport.
Med vores tætte placering ved Roskilde station og de mange offentlige parkeringspladser, kan du gøre det nemt for dine mødedeltagere.
Der er plads til 12 personer om mødebordet eller 10, hvis alle skal kunne se tavlen.
Få skridt fra mødelokalet finder du husets loungeområde. Det kan du anvende, hvis dine mødedeltagere skal lave gruppearbejde under dit møde (dog ikke mellem kl. 11.30 og 13.00, da vi i dette tidsrum anvender området til kantine).
Du kan nemt leje KonferenceRummet. Du skal blot oprette en brugerkonto i vores bookingsystem, hvorefter du får adgang til mødelokalets kalender. I kalenderen kan du se ledige tidspunkter – og dermed reservere dit ønskede tidsrum til dit møde.
Du kan leje KonferenceRummet på timebasis, til et dagsmøde eller aftenmøde.
* Kræver forudgående aftale om udlån af nøgle og kode til alarmsystemet. Vores hjælp til f.eks. at ændre bordopstilling eller rydde op, kan tilkøbs for 195 kr. pr. påbegyndt time.
Espressokaffe, te og kakao er inkluderet i lejeprisen. Det er høflig selvbetjening i køkkenet, hvor du desuden også kan tilkøbe sodavand.
I Caféen kan I desuden tilkøbe lidt sødt til mødet.
Er I mindst seks personer til et dagsmøde, kan vi tilbyde forplejning til hele dagen.
Vi sørger for morgenmad, frokost og eftermiddagskage – og rydder desuden op efter dit møde.
Du er velkommen til at medbringe frugt, sandwich og tilsvarende fødevarer, der ikke kræver tilberedning.
I køkkenet er der tallerkner, bestik, fade, skåle, du kan bruge for at anrette det hele.
Fra Roskilde station og busterminalen er der fem minutters gang til BusinessHouse.
Der er over 500 offentlige parkeringspladser tæt ved BusinessHouse.
Du har derudover mulighed for at leje en eller flere af vores private parkeringspladser, så du kan parkere lige ved døren til BusinessHouse.
Her kan læse mere om parkeringsforholdene ved BusinessHouse.
Du skal have et CVR-nummer for at blive oprettet i vores bookingsystem.
Det tidsrum du reserverer, skal indeholde tid til klargøring og oprydning. Når dit møde er slut, bedes du lufte ud, aftørre overfladerne, rydde op efter dig og dine mødedeltagere og sætte møblerne på plads. Hvis du glemmer dette, vil vi tillade os at afregne vores tid for dette arbejde, hvilket er 195 kr. pr. påbegyndte halve time.
Brugerkonto
Hvis du ikke længere ønsker adgang til bookingsystemet kan du bede os om at slette din brugerkonto.
Afbudsbetingelser
Du kan gratis annullere din reservation indtil 14 dage før det planlagte starttidspunkt via bookingsystemet.
Ved annullering mellem 14 og fem dage før starttidspunktet opkræves 50 % af prisen.
Annullerer du mindre end fem dage før starttidspunktet, eller ved udeblivelse, opkræves fuld pris.
Betalingsbetingelser
Fem dage før dit møde, får du tilsendt en faktura for leje af mødelokalet og eventuel forplejning. Den sendes til det CVR-nummer og den mail-adresse du har oplyst ved bookingen. Skal fakturaen sendes til en anden modtager, skal du senest 14 dage før mødet orientere os på info@businesshouse.dk med angivelse af mødedag og tidspunkt.
Mod forudgående aftale kan du betale for leje af mødelokalet og forplejning på dagen med Mobilepay. Det koster et gebyr på 1 % af fakturaens fulde beløb incl. moms. Det er også muligt at betale via VISA eller Mastecard. Det koster et gebyr på 2 % af fakturaens fulde beløb incl. moms.
Måtte dit møde trække ud eller måtte du få behov for ekstra forplejning kort før dit møde, vil dette blive afregnet umiddelbart efter dit møde.
Alle priser er oplyst i DKK og excl. moms. Leje af parkeringspladser er dog momsfritaget.