Senest opdateret: 20/08/2025
Velkommen til Business House. Ved at benytte vores tjenester, tilmelde dig vores aktiviteter eller interagere med vores platform, accepterer du nedenstående vilkår. Læs venligst disse vilkår grundigt, da de regulerer din brug af vores tjenester.
Disse vilkår gælder for alle medlemmer, deltagere og besøgende (“brugere”), der benytter vores platform, deltager i arrangementer eller på anden måde interagerer med os.
Ved at tilmelde dig eller deltage accepterer du, at vi må indsamle, behandle og dele oplysninger i overensstemmelse med disse vilkår og vores privatlivspolitik.
Når du opretter dig som bruger, tilmelder du dig også som Friends som tillader vi sender dig relevante mails omkring kommende begivenheder. Dette kan til enhver tid fjernes under Min Profil sektionen.
Har du spørgsmål til disse vilkår, er du velkommen til at kontakte os på:
Businesstest@outlook.dk/////////////
Senest opdateret: 20/08/2025
Denne privatlivspolitik beskriver, hvordan Business House indsamler, anvender, opbevarer og beskytter dine personoplysninger.
Vi respekterer dit privatliv og behandler dine data i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslovgivning, herunder GDPR.
[Indsæt organisationens navn]
[Adresse]
[CVR-nummer, hvis relevant]
[E-mailadresse]
Vi kan indsamle og behandle følgende oplysninger:
Vi behandler dine oplysninger til følgende formål:
Behandlingen af dine oplysninger sker på følgende grundlag i GDPR:
Som registreret har du følgende rettigheder:
For at udøve dine rettigheder kan du kontakte os på [indsæt e-mail].
Vi træffer tekniske og organisatoriske foranstaltninger for at beskytte dine oplysninger mod uautoriseret adgang, misbrug, tab eller ændring.
Vi kan løbende opdatere denne privatlivspolitik. Ændringer vil blive offentliggjort på vores platform med en ny opdateringsdato.
Der bliver brugt Login/authentication cookies. Der bliver ikke brugt non-essential cookies. Login-cookies varer i 2 dage,
I denne undersektion bør du angive hvilken analytics-pakke du bruger, hvordan brugerne kan fravælge analytics-sporing, og linke til din analytics-udbyders privatlivspolitik, hvis de har en sådan.
Som standard indsamler WordPress ikke nogen analytics data. Men mange webhostingkonti indsamler nogle anonyme analytics data. Du kan også have installeret et WordPress-plugin der leverer analytics tjenester. I det tilfælde, tilføj information fra det plugin her.
I denne sektion skal du navngive og liste alle tredjeparts leveradører med hvilke du deler webstedsdata, heriblandt partnere, skybaserede tjenester, betalingstjenester, og tredjeparts tjenesteudbydere, og meddel hvilke data du deler med dem og hvorfor. Link til deres egne privatlivspolitikker om muligt.
Som standard deler WordPress ikke noget persondata med nogen.
I dette afsnit skal du forklare, hvor længe du opbevarer personlige data, der er indsamlet eller behandlet af hjemmesiden. Selvom det er dit ansvar at finde på en tidsplan for, hvor længe du opbevarer hvert datasæt, og hvorfor du opbevarer det, skal disse oplysninger anføres her. Du kan f.eks. skrive, at du opbevarer kontaktformularer i seks måneder, analyseoplysninger i et år og oplysninger om kundekøb i ti år.
I denne sektion bør du forklare, hvilke rettigheder dine brugere har over deres data, og hvordan de kan håndhæve disse rettigheder.
I denne sektion bør du tilbyde en kontaktmetode vedrørende privatlivsspecifikke bekymringer. Hvis det er krævet, at du har en Data Protection Officer, så skriv også vedkommendes navn og komplette kontaktoplysninger her.
I denne sektion bør du forklare, hvilke tiltag du har gjort for at beskytte dine brugeres data. Dette kunne inkludere tekniske tiltag såsom kryptering; sikkerhedsprocedurer såsom to-faktor godkendelse; og tiltag såsom uddannelse af personale i databeskyttelse. Hvis du har gennemført en Privacy Impact Assessment, kan du også nævne den her.
I denne sektion bør du forklare hvilke procedurer du har på plads i forhold til håndteringen af databrud, enten potentielle eller reelle, såsom interne rapporteringssystemer, kontaktmekanismer, eller belønninger til de som finder fejl i systemet.
Hvis din hjemmeside tilbyder en service, der omfatter automatiseret beslutningstagning – for eksempel at give kunderne mulighed for at ansøge om kredit eller samle deres data i en reklameprofil – skal du bemærke, at dette finder sted, og inkludere oplysninger om, hvordan disse oplysninger bruges, hvilke beslutninger der træffes med de samlede data, og hvilke rettigheder brugerne har over beslutninger, der træffes uden menneskelig indgriben.
Hvis du er en del af en industri med regulering, eller hvis du er underlagt yderligere love om privatliv, så kan du blive krævet at synliggøre den information her.